Skupine: Kapljice, Kolačići
Odgajateljice:
Monika Gudlin, magistra pedagogije i magistra ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Iva Todorić, sveučilišna prvostupnica ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Marcela Dragičević Alpeza, sveučilišna prvostupnica ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Nema nikakve sumnje da su odgoj i obrazovanje za okoliš bitan preduvjet i okosnica onoga što se želi postići većom društvenom brigom za razvoj ekološke svijesti djece, mladih i odraslih Osjetljivost za okoliš se može i treba početi razvijati u predškolsko doba. Na poticanje osjetljivosti za okoliš utječe kontekst sveukupnih prilika u kojima dijete živi. Dijete istražuje i doživljava prirodu i okoliš koji ga okružuje svim osjetilima. Nakon doživljaja dijete prerađuje i izražava svoje iskustvo u svim aspektima izražavanja i stvaranja: spoznajnom, govornom, tjelesnom, likovnom, glazbenom.
Prva ozbiljnija aktivnost koju smo s djecom proveli bila je izrada recikliranog papira. Djeca su rado sudjelovala u svim etapama recikliranja, od prikupljanja i rezanja staroga papira do cijeđenja i oblikovanja papirne mase.
Od papirne mase smo potom izrađivali ukrase za bor, novi papir te smo napravili kalupe za sađenje. U njih smo stavili sjeme pšenice te ćemo ih, tijekom proljeća, posaditi u dvorištu.
Također smo, u suradnji s roditeljima obje skupine, posadili vrt, koji se ove godine nalazi na terasi vrtića. Vrt smo očistili od prošlosezonskih biljaka i trave te smo posadili cvijeće, trajnice i jagode.
Povrtnice, poput graha, rajčice, salate i luka, smo posadili u posude koje držimo u sobi dnevnog boravka te ćemo ih, kada zatopli, presaditi u vrt. Bilje u vrtu i u sobi svakodnevno zalijevamo te promatramo njihov rast.
Uz to, svakodnevno brinemo o čistoći našega dvorišta te sakupljamo granje i metemo lišće. Prirodnine koje pronađemo u dvorištu koristimo kod različitih aktivnosti u skupini.