Alenka Pavleković, mag.preasc.educ, voditelj programa
Anica Čoh, odgojitelj
Naglasak je na djetetovim mogućnostima, aktualnim potrebama i sposobnostima. Jezik se provodi situacijski te kroz različita tematska planiranja i vođene aktivnosti. Razvoj djeteta i razvoj stranog jezika i aktivnosti djece se kontinuirano dokumentiraju i na temelju dokumentacije se planiraju nove aktivnosti ili projekti. Naglasak je na tome kako djeca uče te se pristup individualizira prilagodbom različitim stilovima učenja.
Djeca samostalno izrađuju aplikacije i poticaje koji se koriste u radu.
RAZLIČITI PRISTUP JEDNOJ TEMI:
DIE KLEIDUNG
Das Spiel: “Es fliegt”, “Leti, leti” – imenovanje odjevnih predmeta na njemačkom
Crtanje odjevnih predmeta
Igra “Pogodi što sam nacrtala” - poticanje djece na produkciju na njemačkom, razvoj vizualne percepcije, učenje novog i utvrđivanje već naučenog
Memoryspiel: odjeća i obuća
Situacijsko učenje:
Ziehe deine Hauschuhe an! Ziehe deine Jacke an!
“Vješanje odjeće u ormar” – imenovanje odjeće na njemačkom jeziku koristeći poticaje koje su djeca samostalno izradila.
Tu se razvija i fina motorika šake i okulomotorna koordinacija.
Das Lied: “Hampelmann” – pjesmica koja govori o odijevanju pojedinih komada odjeće
Igra u blatu uz popratnu pjesmicu “Pitsche patsche” gdje se spominju odjevni predmeti koji se zaprljaju prilikom igre u blatu